Acasa / Blog / 10 Sfaturi pentru a avea un birou bine amenajat

10 Sfaturi pentru a avea un birou bine amenajat

Postat pe 23-01-2015

Firma de Curatenie Bucuresti, Best Cleaning Experts va invata cum sa va organizati spatiul la locul de munca.

Cu siguranta, sunteti unul dintre angajatorii model, un angajator care mizeaza atat pe eficienta companiei dumneavoastre, cat si pe aspectul acesteia.

Si daca tot am ajuns la partea de aspect, cu precizie mizati si pe ideea de curatenie in biroul dumneavoastra, deoarece un birou impecabil va garanteaza succesul in a incheia afaceri profitabile cu potentialii dumneavoastra clienti, dar totodata castigati si respectul angajatilor pe care ii aveti. E ideal ca dimineata atunci cand veniti sa va serviti cafeaua de pe o masa curata, sa se intample intr-un ambient odorizat foarte frumos, unde primeaza curatenia, iar afacerea dumneavoastra se reflecta in aspectul biroului pe care il aveti. Asta cu siguranta e prima idee care ar trebui sa fie o prioritate in viata profesionala!

1. Organizarea spatiului biroului e foarte importanta, deoarece nu e ideal si nici nu ajuta sa aveti foarte multe hartii sau dosare pe masa, mai ales ca o dezordine in birou reprezinta un stress in plus si scade capacitatea de concentrare.

2. Orientarea biroului catre un spatiu deschis este esentiala, deoarece este indicat ca privirea sa nu va fie blocata de un perete. Avand un spatiu aerisit si spatiat, nu va veti simti sufocat, iar creativitatea va functiona la cote maxime.

3. Crearea unui spatiu care sa va inspire va poate ajuta foarte mult, mai ales atunci cand sunteti in panica de idei si nu gasiti o sursa de inspiratie. V-ar putea ajuta un raft de carti a caror pozitie sa fie dispusa intr-un mod unic sau florile dumneavoastre preferate pe care sa le admirati sau poate un panou cu suveniruri si obiecte personale care va amintesc de motivul pentru care le-ati luat, starnindu-va in aceasta maniera creativitatea.

4. Existenta unui obiect preferat pe birou reprezinta o modalitate care va detaseaza de munca pe care o faceti, de aceea e bine sa aveti o poza de familie, cu iubita, cartea dumneavoastra preferata, un glob pamantesc, o colectie de pixuri.

5. Impartirea obiectelor pe clase e optima intr-un birou, astfel incat cartile sa se gaseasca in biblioteca, hartiile in dosarele din sertar, tableta si alte obiecte IT sa se gaseasca intr-un loc special. E ideal, totodata, sa nu aveti in birou cabluri de care sa va impedicati sau la care sa fiti mereu atent.

6. Timpul alocat pentru curatenie zilnic nu va va lua mai mult de 5-10 minute zilnic, de aceea va veti gasi mereu lucrurile la locul lor si nu va fi nevoie sa va enervati sau sa pierdeti prea mult timp atunci cand le cautati.

7. Tool-uri utile pentru organizare: o agenda care sa contina toate intalnirile dumneavoastra, post-it-uri si notite pentru a nu uita niciodata niciun task pe care trebuie sa il faceti, caietul cu to-do list unde trebuie sa va prioritizati ceea ce aveti de facut, iar eventual sa existe o delimitare intre ceea ce este urgent si important.

8. Crearea unei legi care sa guverneze biroul si va dau un exemplu: „In acest birou nu se intra decat cu zambetul pe buze”. E genul acela de motto care va binedispune si va aminteste ca trebuie sa ve realizati munca fara a va stresa pentru a obtine rezultatele dorite.

9. Creare unui spatiu unde exista obiectele dumneavoastra de suflet. Trebuie sa existe si un loc in biroul dumneavoastra care sa va reprezinte pentru a simti ca v-ati pus amprenta si ca e un loc care va descrie si pe dumneavoastra ca personalitate, nu doar ca angajator.

10. Achizitionarea eficienta a obiectelor existente in birou trebuie sa fie una eficienta, deoarece, cu siguranta, nu aveti nevoie de tot ce va atrage atentia si mai ales ca nu este cazul sa va aglomerati biroul. Simplitatea trebuie sa fie una dintre calitatile care sa guverneze la locul de munca.

10 pasi destul de importanti in ceea ce priveste un birou placut, frumos si de care sa va bucurati dimineata cand ajungeti la locul de munca. Atata timp cat faceti ceea ce va place si iubiti acest lucru nu veti fi nevoit sa lucrati nicio secunda din viata dumneavoastra!